រឿងដែលសំខាន់បំផុតនៅក្នុងអាជីវកម្មគឺការមានផលិតផល ឬសេវាកម្មដែលអតិថិជនចង់បានក្នុងតម្លៃដែលពួកគេមានឆន្ទះនឹងចំណាយ ហើយដែលផ្តល់ឱ្យម្ចាស់ដើមនូវលទ្ធភាពទទួលបានការវិនិយោគឡើងវិញ។ យើងនឹងសន្មត់ថាអ្នកមានរឿងដំបូងក្នុងចំណោមរឿងទាំងបីនេះ។ បើមិនដូច្នោះទេហេតុអ្វីបានជាអ្នកនៅក្នុងអាជីវកម្មនៅទាំងអស់? ប្រសិនបើអ្នកមិនប្រាកដទេអ្នកប្រហែលជាចង់ពិគ្រោះជាមួយការណែនាំអំពីទីផ្សារ។
ប៉ុន្តែត្រលប់ទៅលេខម្តងទៀត។ វាអាចជាការភ្ញាក់ផ្អើលមួយដើម្បីដឹងថាមូលហេតុជាទូទៅសម្រាប់ការបរាជ័យអាជីវកម្មគឺជោគជ័យ។ បាទ អ្នកអានថាត្រឹមត្រូវ ទទួលបានជោគជ័យ។ ហើយនៅពេលទទួលបានជោគជ័យចូរប្រាកដថាអ្នកយល់ពីស្ថានភាពហិរញ្ញវត្ថុរបស់អ្នក!
សេណារីយ៉ូសាមញ្ញ ៗ ទាំងនេះនឹងជួយពន្យល់។ រឿងពេញរបស់អក្ខរ៉ាអាចអាននៅទីនេះ។
- អាជីវកម្មចាប់ផ្តើមឡើងដំបូងគឺទទួលបានជោគជ័យយ៉ាងខ្លាំង។ អាជីវកម្មគឺល្អហើយកិត្តិនាមសម្រាប់ផលិតផល និងសេវាកម្មដែលមានគុណភាពត្រូវបានឈ្នះ។ បន្ទាប់ពីទទួលបានជោគជ័យក្នុងរយៈពេលបីឬបួនឆ្នាំនៅលើទីផ្សារក្នុងស្រុក ម្ចាស់អាជីវកម្មត្រូវបានប៉ុនប៉ងឱ្យពង្រីកទៅទីផ្សារថ្មី។ អក្ខរ៉ាជាម្ចាស់អាជីវកម្មមានការប្រុងប្រយ័ត្ន និងឆ្លាតវៃហើយបានយកចិត្តទុកដាក់យ៉ាងខ្លាំងដើម្បីធានាថាការពង្រីកនេះគឺជាភាពជោគជ័យ។ ម្ចាស់ជំនួយហិរញ្ញវត្ថុថ្មីត្រូវបានរកឃើញ។ កន្លែងផលិតថ្មីត្រូវបានជួល និងបុគ្គលិកថ្មីត្រូវបានជ្រើសរើសអោយបម្រើការងារ។ យុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារឆ្លាតវៃត្រូវបានអនុវត្តដែលផ្តល់ជូននូវលក្ខខណ្ឌឥណទាន និងការបញ្ចុះតម្លៃដល់អតិថិជនថ្មី។
- ការបើកកន្លែងទីតាំងថ្មីនេះគឺជាជោគជ័យមួយ។ តាមការពិតអាជីវកម្មដំណើរការបានល្អជាងការរំពឹងទុក។ អតិថិជនជាពិសេសចូលចិត្តការទិញនៅលើលក្ខខណ្ឌឥណទានដ៏ស្មោះត្រង់។ ផលិតកម្មត្រូវបានកើនឡើង ការបន្ថែមម៉ោងត្រូវបានផ្តល់ជូនដល់បុគ្គលិក កន្លែងផ្ទុកបន្ថែមទៀតត្រូវបានជួលដើម្បីបំពេញនូវកម្រិតខ្ពស់នៃសន្និធិ / ស្តុកវត្ថុធាតុដើម។ អក្ខរ៉ាកំពុងធ្វើការងារយូរអង្វែងដើម្បីស្ថិតនៅលើអ្វីគ្រប់យ៉ាងដោយទទូចថាអតិថិជនទាំងអស់ទទួលបានការយកចិត្តទុកដាក់ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់គាត់លើរាល់ប្រតិបត្តិការរបស់ពួកគេ។ អតិថិជនសប្បាយចិត្តខ្លាំងណាស់។ បុគ្គលិករីករាយនឹងការធ្វើការងារបន្ថែមម៉ោង។ វិនិយោគិនមានសេចក្តីរីករាយយ៉ាងខ្លាំងជាមួយនឹងទស្សនវិស័យហិរញ្ញវត្ថុ។
- ប៉ុន្តែ…
- បន្ទាប់ពីការផលិតខ្ពស់ជាងការរំពឹងទុកចំនួនពីរបីខែបុគ្គលិកចាប់ផ្តើមបង្ហាញសញ្ញានៃភាពអស់កម្លាំង។ អក្ខរ៉ាក៏រងការឈឺចាប់ផងដែរចំពោះការងារបន្ថែម។ បញ្ហាគុណភាពបានចាប់ផ្ដើមកើតឡើង។ អតិថិជនថ្មីខ្លះបញ្ជូនត្រលប់មកវិញនូវផលិតផលរបស់ពួកគេហើយលុបចោលកិច្ចព្រមព្រៀងឥណទានរបស់ពួកគេ។ អតិថិជនចាស់បានត្អូញត្អែរថាពួកគេមិនទទួលបានការបញ្ចុះតម្លៃដែលផ្តល់ជូនអតិថិជនថ្មីទេហើយមួយចំនួនទៀតចាប់ផ្តើមស្វែងរកអ្នកផ្គត់ផ្គង់ថ្មី។ ផែនការហិរញ្ញវត្ថុសម្រាប់ការពង្រីកនេះត្រូវបានផ្អែកលើកម្រិតជាក់លាក់មួយនៃការចំណាយ។ ការចំណាយបន្ថែមដែលតម្រូវដោយការកើនឡើងនៃការលក់ឥណទានមិនត្រូវបានផ្គូរផ្គងដោយប្រាក់ចំណូលភ្លាមៗទេ។ ឥឡូវនេះសាច់ប្រាក់គឺជាបញ្ហាធំ។ អាជីវកម្មនេះមិនអាចនាំយកសាច់ប្រាក់គ្រប់គ្រាន់ដើម្បីបំពេញតាមការបញ្ជាទិញនាពេលបច្ចុប្បន្ននោះទេ។
- ការផ្តល់មូលនិធិបន្ថែមទៀតត្រូវបានរកឃើញដើម្បីរក្សាអ្វីដែលនឹងកើតឡើងបន្តប៉ុន្តែនៅពេលដែល អក្ខរ៉ា មានគ្រោះអាសន្នក្នុងគ្រួសារការយកចិត្តទុកដាក់របស់គាត់ត្រូវបានដកចេញពីមុខជំនួញ។ រឿងរ៉ាវត្រូវបានធ្លាក់ចុះទៅយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ បុគ្គលិកធ្វើកូដកម្មដើម្បីរកប្រាក់បន្ថែម អតិថិជនកាន់តែត្អូញត្អែរអំពីបញ្ហាគុណភាព ហើយអ្នកវិនិយោគទុនមានការខ្លាចរអា និងសុំលុយពួកគេត្រឡប់ទៅវិញ។
ដូច្នេះទោះបីជាអាជីវកម្មនេះមានផលិតផល និងសេវាកម្មដ៏អស្ចារ្យដែលមនុស្សចង់បានក៏ដោយ បើទោះបីជាមានលុយគ្រប់គ្រាន់ដែលនឹងបានមកពីអតិថិជនដើម្បីចំណាយគ្រប់យ៉ាងហើយនៅតែសល់ប្រាក់ចំណេញបានល្អក៏ដោយក៏អាជីវកម្មបានបរាជ័យ។
តើរឿងនេះមានការបញ្ចប់ដែលមិនអាចចៀសបានទេ? ច្បាស់ណាស់មានកត្តាជាច្រើនដែលពាក់ព័ន្ធនឹងអាជីវកម្មណាមួយប៉ុន្តែការដឹងពីចំនួនអាជីវកម្មសំខាន់ៗរបស់អ្នកគឺជាគន្លឹះសំខាន់ក្នុងការធ្វើការសម្រេចចិត្តបានល្អប្រសើរហើយដូច្នេះធ្វើឱ្យប្រាកដថាវាមិនបញ្ចប់ដោយបរាជ័យ។ ការដឹងអំពីមុខជំនួញហិរញ្ញវត្ថុរបស់អ្នកគឺមានសារៈសំខាន់ផងដែរនៅពេលអ្នកព្យាយាមធានាដល់ការផ្តល់ហិរញ្ញប្បទានគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់កំណើន និងការវិនិយោគ។