នៅក្នុងបរិយាកាសអាជីវកម្មខ្នាតតូចនាយកដ្ឋានធនធានមនុស្សទាក់ទងជាមួយគ្រប់ផ្នែកទាំងអស់នៃទំនាក់ទំនងបុគ្គលិក។ ភារកិច្ចខុសគ្នាតាមក្រុមហ៊ុនប៉ុន្តែជាធម្មតារួមបញ្ចូលបុគ្គលិកនិងប្រតិបត្តិការអាជីវកម្ម។ គោលការណ៍ធនធានមនុស្សជួយរក្សាបុគ្គលិកនៅលើទំព័រតែមួយនិងកែលម្អប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃ។ បើគ្មានគោលការណ៍ទាំងនេះទេនិយោជិកអាចយល់ច្រឡំអំពីវប្បធម៌និងការរំពឹងទុករបស់ក្រុមហ៊ុនដែលបង្កឱ្យមានបរិយាកាសការងារវឹកវរ។
ការជ្រើសរើសបុគ្គលិកនិងផ្តល់ការងារ
ការផ្សព្វផ្សាយជ្រើសរើសបុគ្គលិកនិងការជួលបុគ្គលិកគឺជាមុខងារធនធានមនុស្សដ៏សំខាន់មួយ។ គោលនយោបាយធនធានមនុស្សដែលរួមបញ្ចូលនូវអ្វីដែលចូលទៅក្នុងដំណើរការជ្រើសរើសបុគ្គលិកនិងជូនដំណឹងដល់បុគ្គលិកអំពីការរំពឹងទុកនិងនីតិវិធីរបស់ក្រុមហ៊ុន។ នេះមានប្រយោជន៍ជាពិសេសប្រសិនបើនិយោជិកចង់ផ្ញើពាក្យសុំការងារឱ្យក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក។
ការផ្តល់ការងារនិងការតំលើងឋានៈ
គោលការណ៍ធនធានមនុស្សពន្យល់ពីជំហររបស់ក្រុមហ៊ុនលើការផ្តល់ការងារ និងតំលើងឋានៈ នេះរួមបញ្ចូលទាំងមូលដ្ឋានសម្រាប់ជួលបុគ្គលិក បញ្ឈប់និងដំណើរការសម្រាប់កំណើននៅក្នុងក្រុមហ៊ុន។ និយោជិកដែលជាធម្មតាចាកចេញពីក្រុមហ៊ុនក្នុងស្ថានភាពល្អជាធម្មតាមានសិទ្ធិទទួលបានសំណង ហើយនិយោជិកដែលបានបំពេញការងារដោយលើសពីការរំពឹងទុករបស់ពួកគេទទួលបានការតំលើងឋានៈ។ គោលការណ៍ទាំងនេះគួររួមមានអ្វីៗដែលនិយោជិកត្រូវពិចារណាក្នុងករណីទាំងនេះមុនពេលចាកចេញ។
ការទូទាត់ប្រាក់សំណងនិងការវាយតំលៃ
ធនធានមនុស្សប្រើបច្ចេកទេសវិភាគការងារនិងការស្ទង់មតិទីផ្សារដើម្បីកំណត់ចំនួនប្រាក់លើកទឹកចិត្តដល់និយោជិកខណៈពេលដែលគាត់មានសមត្ថភាពប្រកួតប្រជែងក្នុងកម្លាំងពលកម្ម។ លើសពីនេះទៀត នាយកដ្ឋានអភិវឌ្ឍគោលនយោបាយត្រូវដោះស្រាយការវាយតំលៃនិងការគ្រប់គ្រងបុគ្គលិក។ ប្រសិនបើគោលនយោបាយមិនបានបញ្ជាក់ពីចំនួនបុគ្គលិកដែលទទួលបាន ពួកគេត្រូវបញ្ជាក់ប្រាប់ថានិយោជិកថា ការទួទាត់សំណងគឺធ្វើស្របតាមជំនាញ ការខិតខំ និងវិសាលភាពនៃការទទួលខុសត្រូវរបស់ពួកគេ។ នេះជាការជូនដំណឹងដល់និយោជិកអំពីមូលដ្ឋានសម្រាប់ប្រាក់សំណង។
ការបណ្តុះបណ្តាលនិងការអភិវឌ្ឍន៍
គោលនយោបាយធនធានមនុស្សរួមមានបទប្បញ្ញត្តិសម្រាប់ការបណ្តុះបណ្តាលនិងការអភិវឌ្ឍន៍វិជ្ជាជីវៈដូច្នេះនិយោជិកអាចដឹងពីធនធានដែលមានសម្រាប់ពួកគេអភិវឌ្ឍន៍ខ្លួន។ គោលនយោបាយទាំងនេះក៏ជួយធានាដល់បុគ្គលិកថ្មីក៏ដូចជាអ្នកដែលត្រូវបានផ្តល់ការទទួលខុសត្រូវបន្ថែមអោយយល់ពីការភិវឌ្ឍន៍ខ្លួនផងដែរ។
បញ្ហានិយោជិក
គោលនយោបាយធនធានមនុស្សជូនដំណឹងដល់និយោជិកអំពីវិធីដោះស្រាយបញ្ហានៅកន្លែងធ្វើការ។ មិនថានេះទាក់ទងនឹងមិត្តរួមការងារ ការគ្រប់គ្រង ឬការងារដោយខ្លួនឯងផ្ទាល់ និយោជិកចង់ដឹងថាពួកគេមាននរណាម្នាក់ដែលពួកគេអាចចែករំលែកការព្រួយបារម្ភរបស់ពួកគេជាលក្ខណៈឯកជន។ គោលការណ៍នេះបង្ហាញពីខ្សែសង្វាក់ក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាដូចជានិយោជិក តាមរយៈអ្នកគ្រប់គ្រង ឬអ្នកមើលការខុសត្រូវរបស់គាត់ ឬទៅដោយផ្ទាល់ដល់នាយកដ្ឋានធនធានមនុស្ស។
ច្បាប់របស់ក្រុមហ៊ុន
សៀវភៅណែនាំគោលការណ៍ធនធានមនុស្សគូសបញ្ជាក់អំពីគោលនយោបាយនិងក្រមសីលធម៌ផ្ទៃក្នុងរបស់ក្រុមហ៊ុន។ នេះរួមមានធាតុដូចជាក្រមឯកសណ្ឋានការងារ វិស្សមកាលការងារ ពេលវេលាផ្ទាល់ សុវត្ថិភាពនៅកន្លែងធ្វើការការរើសអើងនិងការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយមិត្តរួមការងារ និងអតិថិជន។ ក្រមសីលធម៌មានសារៈសំខាន់ជាពិសេសពីព្រោះវាច្រើនតែប្រែប្រួលពីមនុស្សម្នាក់ទៅមនុស្សម្នាក់។ តាមរយៈការគូសបញ្ជាក់ឥរិយាបទល្អនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក និយោជិកដឹងពីអ្វីដែលពួកគេរំពឹងទុក។
ពាក្យសុំច្បាប់ការងារ
ច្បាប់ការងារមានលក្ខណៈទូលំទូលាយនិងស្មុគស្មាញ។ គោលនយោបាយធនធានមនុស្សរួមបញ្ចូលទាំងការប្រកាសច្បាប់ដើម្បីឱ្យនិយោជិកយល់ពីរបៀបដែលច្បាប់ត្រូវបានអនុវត្តចំពោះពួកគេ។ គោលនយោបាយប្រាក់ឈ្នួលអប្បបរមា ការងារថែមម៉ោង ការរក្សាកំណត់ត្រាការងារ អត្ថប្រយោជន៍បុគ្គលិក និងការឈប់សម្រាក បញ្ជាក់ប្រាប់និយោជិកនូវសិទ្ធិទទួលបានអ្វីៗដែលត្រូវទទួល ដូចជា ការទទួលប្រាក់ឈ្នួលទៀងទាត់ ។ល។
មូលដ្ឋានសម្រាប់ការបញ្ចប់
គោលការណ៍ធនធានមនុស្សគូសបញ្ជាក់ពីមូលហេតុដែលនិយោជិកអាចត្រូវបានបណ្តេញចេញ។ ការពន្យល់ពីមូលហេតុនៃការបញ្ចប់ការងារអាចជួយការពារក្រុមហ៊ុនពីការគុំគួនណាមួយ ប្រសិនបើនិយោជិកត្រូវបានបណ្តេញចេញដោយសាររំលោភគោលការណ៍ដែលមានចែងក្នុងគោលការណ៍ណែនាំរបស់ក្រុមហ៊ុន។
ដើម្បីជួយ MSME ឱ្យយល់កាន់តែច្បាស់អំពីរបៀបសរសេរបទបញ្ជាផ្ទៃក្នុងរបស់ក្រុមហ៊ុននិងគោលនយោបាយធនធានមនុស្ស ឯកសារខាងក្រោមអាចទាញយកបាន។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយវាជាការសំខាន់ដែលត្រូវកត់សម្គាល់ថា ដើម្បីមានឯកសារល្អតំរូវតាមច្បាប់ការងារ អ្នកគួរតែពិគ្រោះជាមួយអ្នកជំនាញដើម្បីតែងឬរចនាស្របតាមច្បាប់ការងារកម្ពុជា។