របៀបបង្កើនប្រាក់ចំណូល និងប្រាក់ចំណេញរបស់អ្នកជាអតិបរមា

ជាភាពសាមញ្ញបំផុតដើម្បីទទួលបានជោគជ័យ អាជីវកម្មត្រូវតែនាំមកនូវចំណូលអ្វីដែលត្រូវតែច្រើនជាងការចំណាយ។ និយាយម្យ៉ាងទៀតអាជីវកម្មត្រូវតែបង្កើតប្រាក់ចំណូលជាប្រចាំដើម្បីអាចរស់បាន។ ការបង្កើនការលក់ និងប្រាក់ចំណូលជាទូទៅខ្ពស់នៅលើបញ្ជីអាទិភាពសម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្ម។ នេះគឺជាគន្លឹះសំខាន់ៗមួយចំនួនដើម្បីបង្កើនប្រាក់ចំណូល។

  1. ជាដំបូងត្រូវសម្រេចចិត្តលើយុទ្ធសាស្ត្ររយៈពេលវែង (ពី ៣ ទៅ ៥ ឆ្នាំ) ។ ដោយឆ្លើយនឹងសំណួរថា “តើអ្នកគិតថាការលក់អ្វីដែលអ្នកអាចរកបាននៅក្នុងអំឡុងពេលនោះ?”
  2. រៀបចំផែនការទីផ្សារដោយប្រុងប្រយ័ត្នដែលនឹងជួយឱ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នកសម្រេចបាននូវគោលដៅយុទ្ធសាស្រ្ត (ផលិតផលថ្មីៗ ទីផ្សារថ្មីៗ ការបង្កើនគុណភាព បង្កើនបរិមាណលក់) ។
  3. បង្កើតផែនការមួយសម្រាប់រយៈពេល ១២ ខែបន្ទាប់ដែលកំណត់សកម្មភាពច្បាស់លាស់ (ការវិនិយោគ ការបណ្តុះបណ្តាល ការប្រើឡើងវិញ ការស្ទាបស្ទង់ទីផ្សារ ការបញ្ចុះតម្លៃការលក់ ឬការផ្តល់ឥណទានជាដើម) និងធានាថាមូលនិធិត្រូវបានផ្តល់ឱ្យសម្រាប់ហិរញ្ញប្បទាន។
  4. នៅពេលដែលផែនការត្រូវបានបញ្ចប់ ប្តេជ្ញាអនុវត្តតាម មួយជំហានម្តងៗ។

ព័ត៌មានជំនួយផ្សេងទៀត

  • ត្រូវប្រុងប្រយ័ត្ននៅពេលផ្តល់ឥណទានជូនអតិថិជន។ ព្យាយាមបង្កើតធាតុនៃសាច់ប្រាក់ដែលបាត់បង់ទៅក្នុងតម្លៃលក់ប្រសិនបើអាច។
  • តាមដានពីរបៀបដែលអតិថិជនឥណទានកំពុងបង់សង។ បន្តតាមដានដើម្បីប្រាកដថាពួកគេមិនចំណាយពេលយូរដើម្បីបង់សងជាងការព្រមព្រៀង។
  • សមាមាត្រខ្ពស់នៃការលក់ឥណទានក្នុងអំឡុងពេលនៃកំណើនយ៉ាងឆាប់រហ័សនឹងដាក់សម្ពាធលើលំហូរសាច់ប្រាក់។ ជួនកាលវាជាការប្រសើរជាងការដាក់កម្រិតលើការលក់ជាងការប្រឈមនឹងការខាតបង់សាច់ប្រាក់។ (សូមមើលរឿងបរាជ័យរបស់ក្រុមហ៊ុនលោកអក្ខរ៉ា) ។
  • ឳកាសកើតឡើងនៅគ្រប់ពេល។ ប្រសិនបើអាចធ្វើបានបង្កើតឱកាសមូលនិធិមួយដែលនឹងអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកទាញយកផលប្រយោជន៍ប្រសិនបើមានស្ថានភាពកើតឡើងដែលអាចធ្វើឱ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នករីកចម្រើន (បរាជ័យនៃការប្រកួតប្រជែង បច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗ ច្បាប់បញ្ញត្តិថ្មី គំនិតផលិតផលថ្មី សហភាគហ៊ុនក្រុមហ៊ុន) ។
  • ធ្វើពិពិធកម្មមូលដ្ឋានអតិថិជនរបស់អ្នកកាន់តែច្រើនតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។ អតិថិជនកាន់តែច្រើនមានន័យថាអាជីវកម្មនេះនឹងមិនរងផលប៉ះពាល់ខ្លាំងទេ ប្រសិនបើមានអតិថិជនម្នាក់ ឬពីរបីនាក់ទៅកន្លែងផ្សេង។
  • ប្រសិនបើផលិតផលរបស់អ្នកពឹងផ្អែកលើការលក់តាមរដូវកាល កំណើននឹងអាស្រ័យលើសមត្ថភាពក្នុងការចាប់យកចំណែកធំៗ នៃទីផ្សារតាមរដូវកាល ឬការធ្វើពិពិធកម្មនៃផលិតផល ឬសេវាកម្មដើម្បីបង្កើនការលក់នៅរដូវកាលផ្សេងទៀត។

តាមមើលសាច់ប្រាក់

នៅពេលដែលសាច់ប្រាក់ចូលមកមានចំនួនតិចជាងសាច់ប្រាក់ដែលចេញ អាជីវកម្មនឹងទទួលរងនូវឱនភាពសាច់ប្រាក់។ អាជីវកម្មខ្លះអាចចំណាយអស់ជាច្រើនខែ និងរាប់ឆ្នាំធ្វើខ្វះខាតសាច់ប្រាក់ ប៉ុន្តែត្រូវបានបង់ទៅឱ្យអ្នកដទៃក្នុងទម្រង់ឥណទាន ប្រាក់កម្ចី ឬដើមទុនវិនិយោគ ឬប្រាក់ចំណេញនាពេលអនាគត ដោយសន្មតថាមានសាច់ប្រាក់គ្រប់គ្រាន់ដើម្បីរក្សាមុខជំនួញឲ្យអណ្តែតឡើងនៅក្នុងចន្លោះពេលនេះ។

ឱនភាពខ្លះគឺដោយសារតែបញ្ហារយៈពេលខ្លីជាមួយលំហូរសាច់ប្រាក់ (មានន័យថាប្រាក់ត្រូវចំណាយមុនពេលសាច់ប្រាក់ត្រូវចំណាយសម្រាប់វា) ។ ឱនភាពទាំងនេះអាចត្រូវបានបង់សម្រាប់ការផ្តល់ហិរញ្ញប្បទានរយៈពេលខ្លីដូចជាប្រាក់កម្ចីពីអ្នកផ្គត់ផ្គង់ ប្រាក់កម្ចីឥណទាន ឬកម្ចីរយៈពេលខ្លីពីមិត្តភក្តិ និងក្រុមគ្រួសារ។ ប្រភេទនៃការផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាននេះត្រូវបានគេសំដៅជាទូទៅថាជាទុនបង្វិល និងមាននិន្នាការមានតម្លៃថ្លៃជាងការផ្តល់ហិរញ្ញប្បទានរយៈពេលវែង។

កង្វះខាតសាច់ប្រាក់ឬកង្វះសាច់ប្រាក់ដែលបណ្តាលមកពីការវិនិយោគដ៏ធំនៅក្នុងម៉ាស៊ីន ស្វ័យប្រវត្តិកម្ម ឬការពង្រីកបុគ្គលិក និងការបណ្តុះបណ្តាល តែងតែត្រូវបានផ្តល់មូលនិធិពីប្រភពយូរអង្វែង។ ធនាគារ(រូបារូប ប្រាក់កម្ចី) មិត្តភក្តិ និងគ្រួសារ(ប្រាក់កម្ចី) ឬវិនិយោគិន (ប្រាក់កម្ចី ឬការទិញភាគហ៊ុន) គឺជាប្រភពធម្មតា។ ការផ្តល់ហិរញ្ញប្បទានយូរអង្វែងជាទូទៅត្រូវបានផ្តល់ដោយវិនិយោគិនដែលជាធម្មតាមានបំណងចង់ធ្វើជាផ្នែកមួយនៃមុខជំនួញក្នុងទម្រង់នៃការចែករំលែកក្នុងភាពជាដៃគូ ឬការរៀបចំសហភាគទុនមួយចំនួន។