សម្រង់តម្លៃ (Quotation) គឺជាឯកសារមួយ (ជាទូទៅត្រូវបានសរសេរ) ដែលអ្នកលក់ផ្តល់ឱ្យអ្នកទិញសម្រាប់ការផ្តល់ជូនទំនិញនិងសេវាកម្មតាមតម្លៃដែលបានបញ្ជាក់ស្របតាមលក្ខខណ្ឌដែលបានបញ្ជាក់នៅក្នុងនោះផង។
សម្រង់តម្លៃ បានបញ្ជាក់ពីតម្លៃថេរមួយ ដែលមិនអាចផ្លាស់ប្តូរបាននៅពេលអតិថិជនទទួលយក។ ផ្អែកលើទំនាក់ទំនងការយោគយល់គ្នារវាងភាគីនានា តម្លៃចុងក្រោយដែលបានព្រមព្រៀងគ្នាចុងក្រោយបន្ទាប់ពីការជជែកគ្នា ត្រូវបានអ្នកអ្នកលក់ដាក់ក្នុង សម្រង់តម្លៃនេះ ដើម្បីជាសក្ខីភាពនៃការជជែកមុនៗមក។
សម្រង់តម្លៃ ជាទូទៅគឺជាឯកសារសរសេរលាយល៍ក្ខជាអក្សរ តែពេលខ្លះ ក៏ឃើញគេពិភាក្សានិងយល់ព្រមជាមួយគ្នាត្រឹមពាក្យសម្តីរវាងភាគីទាំងពីរដែរ។ ជាទូទៅ គេបោះពុម្ភចេញនៅលើក្បាលលិខិតរបស់អ្នកលក់ ដោយមានការបោះត្រាត្រឹមត្រូវនិងចុះហត្ថលេខាដោយអ្នកលក់។ លិខិតនេះបញ្ជាក់ពីថ្លៃដើមនៃទំនិញ / សេវាកម្ម និងថ្លៃដើមបន្ថែមផ្សេងៗទៀត ជាទូទៅច្រើនជា ថ្លៃដឹកទំនិញ ថ្លៃអាករលើតម្លៃបន្ថែម (VAT)ជាដើម។ គេអាចថែមថ្លៃបន្ថែមទៀតដោយផ្អែកលើមូលដ្ឋានជាក់ស្តែង។
សម្រង់តម្លៃ នេះក៏គួរបញ្ជាក់ពីរយៈពេលសុពលភាពនៃតម្លៃដែលបានដាក់នៅក្នុងសម្រង់តម្លៃនេះ។ លក្ខន្តិកៈរួមជាមួយពត៌មានលំអិតនៃផលិតផល / សេវាកម្ម ចូលរួមបង្កើតបានជាផ្នែកសំខាន់មួយនៃ សម្រង់តម្លៃនេះ។
នៅពេលដែលសម្រង់តម្លៃ ត្រូវបានទទួលយកដោយអ្នកទិញបន្ទាប់មកកិច្ចព្រមព្រៀងស្របច្បាប់ត្រូវបានអនុវត្តយ៉ាងត្រឹមត្រូវដោយអ្នកទិញនិងអ្នកលក់ដែលបញ្ជាក់ពី តម្លៃ សុពលភាព លក្ខខណ្ឌលម្អិត និងលក្ខខណ្ឌសម្រាប់ការលុបចោល ការពង្រីកកិច្ចព្រមព្រៀង។ ល។
នៅក្នុងបទពិសោធន៍ជាក់ស្តែងរបស់អ្នកទិញនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា និងផ្អែកតាមគោលការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុក្រុមហ៊ុន អ្នកទិញនីមួយៗអាចតម្រូវឱ្យដកស្រង់យ៉ាងហោចណាស់ចំនួន ៣ ដាច់ដោយឡែកពីអ្នកលក់ឬអ្នកផ្គត់ផ្គង់ផ្សេងៗ។ ក្នុងនាមជាអ្នកលក់ឬអ្នកផ្គត់ផ្គង់អ្នកប្រាកដជាដឹងថាសេវាកម្ម / ផលិតផលនិងតម្លៃរបស់អ្នកត្រូវតែមានការប្រកួតប្រជែងខ្លាំង។