ការស្វែករកទីផ្សាររបស់អ្នក

គោលបំណងនៃការស្រាវជ្រាវទីផ្សារគឺដើម្បីផ្តល់នូវទិន្នន័យពាក់ព័ន្ធដែលនឹងជួយដោះស្រាយបញ្ហាទីផ្សារដែលជំនួញនឹងជួបប្រទះ។ នេះគឺចាំបាច់ណាស់នៅក្នុងដំណាក់កាលចាប់ផ្តើម។ ការធ្វើការស្ទាបស្ទង់តាមទីផ្សារយ៉ាងហ្មត់ចត់គឺជាគ្រឹះនៃអាជីវកម្មដែលទទួលបានជោគជ័យ។ ការពិតយុទ្ធសាស្រ្តដូចជាការបែងចែកទីផ្សារ (ការកំណត់ផ្នែកជាក់លាក់នៅក្នុងទីផ្សារ) និងភាពខុសគ្នានៃផលិតផល (ការបង្កើតអត្តសញ្ញាណសម្រាប់ផលិតផលឬសេវាកម្មរបស់អ្នកដែលបំបែកវាពីដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់អ្នក) នឹងមិនអាចអភិវឌ្ឍដោយគ្មានការស្រាវជ្រាវទីផ្សារទេ។

 

មិនថាអ្នកកំពុងដឹកនាំការស្រាវជ្រាវទីផ្សារដោយប្រើវិធីសាស្រ្តប្រវត្តិសាស្រ្តការអភិវឌ្ឍន៍ការស្រាវជ្រាវឬការស្ទង់មតិអ្នកនឹងប្រមូលទិន្នន័យពីរប្រភេទ។ ទីមួយនឹងជាព័ត៌មាន “ចម្បង” ដែលអ្នកនឹងចងក្រងខ្លួនឯងឬជួលអ្នកណាម្នាក់ប្រមូល។ ព័ត៌មានភាគច្រើនទោះជាយ៉ាងណានឹងត្រូវបានចាត់ថា “បន្ទាប់បន្សំ” ឬបានចងក្រងរួចហើយនិងរៀបចំសម្រាប់អ្នក។ របាយការណ៍និងការសិក្សានានាដែលធ្វើឡើងដោយភ្នាក់ងាររដ្ឋាភិបាលសមាគមពាណិជ្ជកម្មឬអាជីវកម្មផ្សេងទៀតនៅក្នុងឧស្សាហកម្មរបស់អ្នកគឺជាឧទាហរណ៍នៃការស្រាវជ្រាវ។ ស្វែងរកពួកគេហើយទាញយកផលប្រយោជន៍ពីពួកគេ។