ហើយតើវាមានន័យយ៉ាងដូចម្តេចសម្រាប់សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យម?
ប្រតិបត្តិការប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព គឺជាគន្លឹះក្នុងការជម្រុញអោយដំណើរការក្រុមហ៊ុនទទួលជោគជ័យ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការធានាថាគ្រប់ដំណើរការទាំងអស់អាចដំណើរការបានយ៉ាងរលូន និងមានប្រសិទ្ធភាពតាមអ្វីដែលអាចធ្វើបានជាទូទៅត្រូវបានគេនិយាយថា “និយាយស្រួលជាងធ្វើ” ជាពិសេសនៅពេលដែលម្ចាស់អាជីវកម្មត្រូវធ្វើលើការងារក្រដាសស្នាមមួយគំនរ និងកិច្ចការក្រុមហ៊ុនជាច្រើនក្នុងពេលតែមួយ។ ដូច្នេះតើអ្វីទៅជាដំណោះស្រាយចំពោះប្រសិទ្ធភាពកាន់តែខ្ពស់? “ការផ្លាស់ប្តូរតាមបែបឌីជីថល” អាចជាចម្លើយ។ ប៉ុន្តែតើពាក្យនេះមានន័យដូចម្តេច និងហេតុអ្វីបានជា SME គួរទទួលបាននូវការយកចិត្តទុកដាក់?
នៅពេលយើងនិយាយអំពីការផ្លាស់ប្តូរតាមបែបឌីជីថល យើងកំពុងសំដៅទៅលើដំណើរការនៃការយកលំនាំតាម ឬការពិនិត្យពិច័យលើដំណើរការអាជីវកម្មបច្ចុប្បន្នដើម្បីបញ្ចូលយុទ្ធសាស្ត្រ និងបច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលទៅក្នុងក្រុមហ៊ុន។ នេះអាចជាអ្វីមួយពីការនាំយកនូវឧបករណ៍ថ្មី ដូច្នេះនិយោជិកអាចធ្វើការពីចម្ងាយ ដោយបង្កើតកម្មវិធីទូរស័ព្ទដើម្បីធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវទំនាក់ទំនងផ្ទៃក្នុង ឬមិនប្រើក្រដាសស្នាមដោយការទទួលយកដំណោះស្រាយចាប់យកទិន្នន័យឌីជីថល។
គន្លឹះ៣ យ៉ាងដើម្បីជៀសវាងការភ័យរន្ធត់ពីការបង្ហោះពេលបន្ទាប់របស់អ្នក
ដើម្បីនៅតែរក្សាការប្រកួតប្រជែង ក្រុមហ៊ុនមិនអាចមានលទ្ធភាពនឹងបដិសេធន៍មិនប្រឈមមុខ និងមិនអើពើទៅនឹងបដិវត្តឌីជីថលដែលកំពុងកើតឡើងនៅជុំវិញពួកគេ។ ដូចនេះអាជីវកម្មគ្រប់ទំហំកំពុងស្វែងយល់អំពីការផ្លាស់ប្តូរឌីជីថល និងវិធីដែលពួកគេអាចប្រើប្រាស់ បច្ចេកវិជា្ជអោយបានត្រឹមត្រូវ ដើម្បីឱ្យមានប្រសិទ្ធិភាព និងកាត់បន្ថយចំណាយ។ តាមការពិតសហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមជាច្រើនកំពុងស្វែងរកបច្ចេកវិទ្យាដែលអាចអនុញ្ញាតឱ្យពួកគេឆ្ពោះទៅរកការមិនប្រើក្រដាសស្នាម។ យោងទៅតាមក្រុមហ៊ុន Xerox 81 ភាគរយនៃសហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមចង់លុបបំបាត់ការងារក្រដាសស្នាមពីអាជីវកម្មរបស់ពួកគេក្នុងរយៈពេល ១២ ខែខាងមុខ។
ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយគំនិតនៃការយកលំនាំតាមទៅនឹងទីផ្សារឌីជីថលដែលកំពុងផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងឆាប់រហ័សនៅតែជាកិច្ចការដ៏គួរឱ្យបារម្ភសម្រាប់ SME ជាច្រើន។ ដូច្នេះតើអ្នកចាប់ផ្តើមពីទីណា ហើយទីបំផុតតើអ្នកនឹងចាកចេញពីវាយ៉ាងដូចម្តេច?
ហេតុអ្វីបានជា SME គួរប្រើប្រាស់ឌីជីថល?
សម្រាប់សហគ្រាសខ្នាតតូច និងមធ្យម អត្ថប្រយោជន៍នៃការអោបក្រសោបបច្ចេកវិទ្យាថ្មីកំពុងរីកចម្រើន។ ជាឧទាហរណ៍ការប្រើឌីជីថល នឹងបើកឱកាសយ៉ាងទូលំទូលាយដើម្បីប្រកួតប្រជែងជាមួយអង្គការធំៗ ជាភារកិច្ចដែលគេគិតថាជាការលំបាក ឬប្រហែលអាចមិនទៅរួចសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនតូចៗទាំងនេះដោយសារតែថវិកាមានកម្រិត សម្ពាធពេលវេលា និងធនធាន ឬចំនួនបុគ្គលិកតិចតួច។
ការស្រាវជ្រាវដោយ SAP (“System Analysis and Program Development”) បានរកឃើញថា ៤៦% នៃអ្នកសំរេចចិត្តជឿជាក់ថា បច្ចេកវិទ្យាកំពុងតែកម្រិតដើរតួនាទីសំខាន់សំរាប់អាជីវកម្មខ្នាតតូច តទល់នឹងក្រុមហ៊ុនសាជីវកម្មធំៗ ។ ហើយ ៣៧ ភាគរយនិយាយថាទំហំរបស់ពួកគេគឺជាគុណប្រយោជន៍មួយសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនធំៗ ដែលមិនសូវអាចទាញយកប្រយោជន៍ពី របកគំហើញថ្មីៗពីឌីជីថលក្នុងលក្ខណៈទាន់ពេលវេលា។ លើសពីនេះ សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមក៏អាចទទួលបានបទពិសោធន៍ប្រកបដោយប្រសិទ្ធិភាព និងសុក្រិតភាពបន្ថែមទៀត ការកាត់បន្ថយការចំណាយ និងកម្លាំងពលកម្មកាន់តែច្រើនឡើង ដោយដាក់អោយប្រើប្រាស់ការផ្លាស់ប្តូរឌីជីថល។
ការងារស្វ័យប្រវត្តិសម្រាប់កម្លាំងពលកម្មដែលសប្បាយរីករាយ
ឧទាហរណ៍នៃការប្រើប្រាស់ស្វ័យប្រវត្តិកម្ម នូវកិច្ចការដែលប្រើពេលយូរប្រហែលជាតាមរយៈការប្រើប្រាស់ឧបករណ៍សិប្បនិម្មិតវៃឆ្លាត(AI) ដែលអាចអនុញ្ញាតឱ្យនិយោជិត ផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់លើការងារដែលមានជំនាញបន្ថែមទៀត ដែលអាចនាំមកនូវចំណូល ឬកាត់បន្ថយចំណាយប្រតិបត្តិការអាជីវកម្ម។ ភារកិច្ចស្វ័យប្រវត្តិកម្មក៏នឹងជួយលើកកម្ពស់សីលធម៌ផងដែរព្រោះថាបុគ្គលិកនឹងមិនត្រូវបានជាប់គាំងដោយភារកិច្ចច្រំដែល ឬការងារដែលមានតម្លៃទាបដូចជាការស្វែងរកឯកសារ និងចងក្រងឯកសារដែលមានបរិមាណរាប់មិនអស់ជាដើម។ ផ្ទុយទៅវិញពួកគេអាចប្រើជំនួយការសិប្បនិម្មិតវ័យឆ្លាតដែលអាចជួយរកប្រភពឯកសារដែលពួកគេត្រូវការ ឬបង្កើតកិច្ចប្រជុំសំខាន់ៗជំនួសពួកគេ។ Julie Desk គឺជាឧទាហរណ៏នៃប្រភេទនៃកម្មវិធីដែលមានរួចហើយ។ ជំនួយការផ្ទាល់ខ្លួនដែលមានមូលដ្ឋានលើ AI អាចបង្កើតកិច្ចប្រជុំដោយអ៊ីម៉ែលហើយនឹងកំណត់ពេលវេលា និងទីកន្លែងជាមួយទំនាក់ទំនងរបស់អ្នកប្រើ។
បង្កើនការសន្សំ និងប្រសិទ្ធភាពដោយការមិនប្រើក្រដាស
ដោយការផ្លាស់ប្តូរទៅជាវិធីសាស្រ្តឌីជីថល នៃការចាប់យកទិន្នន័យជាជាងកំណែជំនាន់ក្រដាសនេះវាក៏អាចរួមចំណែកដល់ការសន្សំពេលវេលា និងប្រាក់ផងដែរ។ សហគ្រាសខ្នាតតូច និងមធ្យមអាចទទួលបានផលប្រយោជន៍ពីដំណើរការផ្ទៃក្នុងកាន់តែឆាប់រហ័ស និងកំហុសឆ្គងតិចតួចនៅពេលប្រមូលព័ត៌មានដែលជាលទ្ធផលនឹងមានប្រសិទ្ធភាព និងភាពត្រឹមត្រូវកាន់តែច្រើន។ ដោយប្រើវិធីសាស្រ្តនេះថ្ងៃនៃការសរសេរក្រដាស ឬឯកសារសរសេរខុសពីធម្មតាដែលធ្វើឱ្យឯកសារដែលមិនអាចបកស្រាយបាននឹងក្លាយជារឿងអតីតកាល។ ជាមួយនឹងដំណោះស្រាយទិន្នន័យចល័តព័ត៌មានអាចត្រូវបានបញ្ចូលទៅក្នុងប្រព័ន្ធយ៉ាងឆាប់រហ័សហើយបន្ទាប់មកបានចែករំលែកជាមួយអាជីវកម្មផ្សេងទៀតដែលធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវទំនាក់ទំនង និងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការរវាងនាយកដ្ឋាននានា និងការសន្សំសំចៃពេលវេលាបានច្រើន។
ថ្មីៗនេះយើងបានដំណើរការគម្រោងមួយជាមួយ NHS Blood & Transplant ដើម្បីបង្កើតដំណោះស្រាយកម្មវិធី និងដំណោះស្រាយម៉ាស៊ីនមេដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកឯកទេសពេទ្យប្រមូលព័ត៌មានសំខាន់ៗអំពីការបរិច្ចាគសរីរាង្គនៅពេលដែលពួកគេនៅជាមួយអ្នកជំងឺនិងក្រុមគ្រួសាររបស់ពួកគេ។ លទ្ធផលចុងក្រោយមានន័យថាគិលានុបដ្ឋាយិកាអាចចំណាយពេលច្រើនជាមួយអ្នកជំងឺ នៅពេលដំណោះស្រាយអនុញ្ញាតឱ្យពួកគេបញ្ចូលទិន្នន័យបញ្ចូលបានលឿន និងត្រឹមត្រូវ។ ប្រភេទនៃបច្ចេកវិទ្យានេះអាចត្រូវបានអនុវត្តនៅក្នុងអាជីវកម្មទំហំណាមួយ។ សម្រាប់សហគ្រាសខ្នាតតូច និងមធ្យមដែលទទួលយកដំណោះស្រាយទាំងនោះ ពួកគេអាចទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ជាច្រើនរួមទាំងការកាត់បន្ថយការចំណាយលើដំណើរការស៊ីសង្វាក់ មានកំហុសតិចនៅពេលប្រមូលទិន្នន័យ និងប្រសិទ្ធភាព និងទំនាក់ទំនងកាន់តែប្រសើរឡើងរវាងសមាជិកបុគ្គលិកទាំងអស់។
ដូច្នេះតើអាជីវកម្មខ្នាតតូចមានដំណើរការយ៉ាងដូចម្តេចជាមួយនឹងការផ្លាស់ប្តូរឌីជីថល?
បទបញ្ជាសំខាន់ដែលត្រូវចងចាំនោះគឺថា បច្ចេកវិជ្ជានឹងផ្តល់ផលប្រយោជន៍ពិតប្រាកដតែប៉ុណ្ណោះប្រសិនបើវាត្រូវបានប្រើយ៉ាងត្រឹមត្រូវ និងសមស្របទៅនឹងតម្រូវការអាជីវកម្ម។ វាគ្មានចំណុចណាសោះក្នុងការនាំយកបច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗមកត្រឹមតែយកប្រយោជន៍ពីវានោះ។ ស្រដៀងគ្នានេះដែរ បុគ្គលិកមិនគួរទុកឱ្យគ្រាន់តែទៅឆ្ងាយ និងគិតពីរបៀបប្រើឧបករណ៍ថ្មីដែលពួកគេគ្រាន់តែបង្ហាញ។ វាគ្មានបញ្ហាទេប្រសិនបើឧបករណ៍នេះគឺជាបច្ចេកវិទ្យាដ៏ល្អបំផុតដែលអាចរកបានប្រសិនបើអ្នកមិនប្រើវាត្រឹមត្រូវនោះអាជីវកម្ម នឹងទំនងជាបញ្ចប់ដោយការកើនឡើងតម្លៃ និងកំហុសឆ្គងជាច្រើន។
ដូច្នេះយុទ្ធសាស្រ្តច្បាស់លាស់មួយ ត្រូវការដាក់ឱ្យដំណើរការមុនពេលការផ្លាស់ប្តូរឌីជីថលកើតឡើង។ តើអ្វីជាគោលដៅរបស់ក្រុមហ៊ុន ហើយតើបច្ចេកវិទ្យានឹងជួយពួកគេឱ្យ សម្រេចបាននូវអ្វីខ្លះ? តើបុគ្គលិកមានអារម្មណ៍យ៉ាងណាអំពីការធ្វើការជាមួយឧបករណ៍ និងប្រព័ន្ធថ្មីទាំងនេះ? ការផ្តល់ការបណ្ដុះបណ្ដាលហ្មត់ចត់ដែលគាំទ្ររាល់កម្រិតនៃសមត្ថភាពបច្ចេកទេស និងចំណេះដឹងនឹងធានាថាប្រព័ន្ធត្រូវបានប្រើយ៉ាងត្រឹមត្រូវដើម្បីផ្តល់នូវលទ្ធផលជាអតិបរមា និងធ្វើឱ្យការវិនិយោគមានកាន់តែមានតំលៃ។
វាក៏សំខាន់ផងដែរក្នុងការគិតអំពីការធ្វើមាត្រដ្ឋាន។ ក្នុងរយៈពេលប្រាំឆ្នាំខាងមុខអាជីវកម្មនេះទំនងជានឹងមានការផ្លាស់ប្តូរជាច្រើន។ តើបច្ចេកវិទ្យាដែលបាននាំមកឥឡូវនេះត្រឹមត្រូវដែរឬទេសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនទៀតចុះខ្សោយ? តាមរយៈការរៀបចំផែនការ និងការពិចារណាយ៉ាងប្រុងប្រយ័ត្ន បច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗអាចត្រូវបានបន្ថែមនៅកាលបរិច្ឆេទក្រោយនៅពេលត្រូវការ។ ជានិច្ចកាលមានបច្ចេកវិជ្ជាថ្មីច្រើនហូរចូលក្នុងទីផ្សារដូច្នេះអាជីវកម្មគួរតែបន្តគិតអំពីអនាគត។ ភាពជោគជ័យដ៏ធំធេងបន្ទាប់គឺតែងតែស្ថិតនៅជុំវិញជ្រុងវា ដូច្នេះពួកគេនៅតែគិតពីគោលដៅរបស់ពួកគេ និងរបៀបដែលពួកគេអាចកែលម្អដំណើរការអាជីវកម្មរបស់ពួកគេ។
ការផ្លាស់ប្តូរឌីជីថលមានតម្លៃច្រើនណាស់ នៅពេលព្យាយាមរក្សាការប្រកួតប្រជែងជាពិសេសសម្រាប់សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមកំពុងព្យាយាមប្រកួតប្រជែងជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុនធំៗ នៅក្នុងវិស័យរបស់ពួកគេ។ អាជីវកម្មដែលបោះបង់ចោលនូវការយកលំនាំតាមបច្ចេកវិទ្យាថ្មី និងយុទ្ធសាស្រ្តឌីជីថលអាចនឹងប្រឈមនឹងឧបសគ្គក្នុងការរីកចម្រើនឆាប់រហ័សដូចជាអ្នកប្រកួតប្រជែងដែលប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាទំនើបៗ ។ ដោយកន្លែងទីផ្សារឌីជីថលមានការផ្លាស់ប្តូរឥតឈប់ឈរ មិនមានពេលវេលាដូចពេលបច្ចុប្បន្ននេះទេ នៅពេលនិយាយពីដំណើរការឈរជើង និងទទួលបានរង្វាន់។